Usługi

1. Odchudzanie

Dostosuję plan odchudzania idealnie dla Ciebie, żeby:

• raz na zawsze pozbyć się zbędnych kilogramów, bez uczucia głodu oraz intensywnych ćwiczeń,
  • schudnąć bezpiecznie, w każdym wieku i bez efektu jo-jo,
  • skutecznie zmniejszyć obwody, pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej,
  • wymodelować sylwetkę i zredukować cellulit, zbudować mięśnie,
  • zmniejszyć i usunąć obrzęki ciała.

2. Pomoc w niedowadze

Często spotykany problem niedowagi i braków efektów pomimo regularnych posiłków, może mieć głębsze przyczyny.

Plan dietetyczny często musi być oparty o dodatkowe badania, które zlecę podczas konsultacji. Fachowo przeanalizuję wszystkie czynniki, żeby odpowiednio ułożyć jadłospis i ukierunkować w zakresie innych działań.

3. Diety w chorobach

Moim zadaniem jest wspomóc dietoterapią, zgodnie z maksymą ojca medycyny — Hipokratesa — „Niech żywność będzie twoim lekiem, a lek żywnością” (parafrazując „Niech jedzenie będzie Waszym lekiem, a nie leki Waszym jedzeniem”).

Program dietetyczny wraz z dodatkowymi zaleceniami, przepisami, ewentualną propozycją suplementacji ustalę w oparciu o szereg informacji tak, aby poprawić stan zdrowia i kondycji organizmu oraz cofnąć lub zatrzymać rozwój choroby.

4. Opieka w okresie ciąży i podczas karmienia

Pokarmy, które spożywa mama w ciąży, są również pokarmami, którymi odżywia się dziecko. Sposób odżywiania mamy wpływa na zdrowie dziecka, a także na przebieg samej ciąży.

Dlatego ułożę dla Ciebie zdrowy i smaczny jadłospis, dzięki któremu dostarczysz organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin i minerałów, które są potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka i utrzymania prawidłowej homeostazy Twojego organizmu.

5. Zdrowe odżywianie dziecka i dorosłego

Prawidłowe odżywianie, obok innych czynników (sen, aktywność fizyczna, rodzina, relaks itp.) ma istotny wpływ na naszą kondycję psychiczną i zdrowotną.

Obecnie żyjemy szybko, nie mamy czasu na regularne posiłki, żywność jest modyfikowana, nafaszerowana mnóstwem dodatków, mięso pełne antybiotyków, warzywa i owoce sztuczne, nasączone pestycydami. Dookoła mnóstwo ekspertów żywieniowych, wiele teorii i niedomówień. Społeczeństwo nie wie jak jeść. Dzieci też nie wiedzą jak jeść, bo kuszą je reklamy, a rodzice też wcale nie świecą przykładem.

Ustalę dla Ciebie zindywidualizowany plan żywieniowy, w oparciu o metabolizm, wyniki badań, aktywność fizyczną, wiek, żebyś odyskał siły i chęci do życia oraz nauczył się zdrowo wybierać, co trafia do Twoich ust.

6. Diagnostyka nietolerancji pokarmowych

"To, co dla jednego jest pożywieniem, jest trucizną dla drugiego. Słońce, które orłowi pozwala widzieć, oślepia sowę." — Anthony de Mello.

Bardzo trafne słowa w dzisiejszych czasach, gdyż szacuje się, że około 45% populacji cierpi na nadwrażliwość pokarmową. Nadwrażliwość pokarmowa może rozwijać się w każdym wieku, od okresu dzieciństwa do późnej starości, a jej objawy są niespecyficzne, często wielonarządowe, a spożycie tego samego pokarmu może wyzwolić u każdej osoby odmienne objawy.

Symptomy nadwrażliwości pokarmowej pojawiają się kilka dni, a nawet kilka tygodni po spożyciu nietolerowanego pokarmu i mogą się utrzymać przez dłuższy czas.

Jeśli po jedzeniu odczuwasz dyskomfort, dokuczają Ci dolegliwości, które nie ustępują pomimo zdrowego trybu życia, Twoje problemy zdrowotne mogą być następstwem nadwrażliwości pokarmowej na spożywane pokarmy. Polecam więc wykonać badania, które pomogą w ustaleniu przyczyn dolegliwości i leczeniu!

Czym jest nadwrażliwość pokarmowa?

Nadwrażliwość pokarmowa jest nieprawidłową reakcją systemu immunologicznego występującą po spożyciu niektórych pokarmów.

Najczęstsze objawy nadwrażliwości pokarmowej?

Często nie zdajemy sobie sprawy jak wiele dolegliwości,  może być wynikiem nadwrażliwości pokarmowej.

Objawy ze strony przewodu pokarmowego:

• nudności, wymioty, wzdęcia, zaparcia, biegunka, kolka,
  • bóle brzucha, zespół jelita wrażliwego, zespół złego wchłaniania, zapalenie jelit.

Objawy ze strony układu oddechowego:

• przewlekły nieżyt nosa, astma, przewlekłe zapalenie zatok.

Objawy dermatologiczne:

• pokrzywka, atopowe zapalenie skóry, trądzik, świąd, wypryski.

Objawy ze strony układu ruchu:

• bóle mięśni, bóle stawów.

Objawy ze strony układu nerwowego:

• migrena, bóle głowy innego typu, zaburzenia koncentracji, zmiany nastroju i zachowania, depresja, stany lękowe, pobudzenie lub zmęczenie, bezsenność.

Inne objawy:

• trudności z utrzymaniem masy ciała, cukrzyca typu II, ADHD (zespół nadpobudliwości ruchowej z deficytem uwagi), choroby autoimmunologiczne  (RZS, łuszczyca, łuszczycowe zapalenie stawów, choroba Hashimoto).

Współpracuję z firmami: